Saavuta hyväntekeväisyydellä unohtumattomia asiakas- ja työntekijäkokemuksia
Ne yritykset, jotka onnistuvat tarjoamaan positiivisia, mieleenpainuvia ja merkityksellisiä kokemuksia asiakkailleen ja työntekijöilleen, menestyvät kilpailussa parhaiten. Auttamisesta arkea -Lahjoituskorttien avulla sitoutat tärkeimpien sidosryhmiesi sydämet puolellesi antaessasi heille mahdollisuuden valita itselleen läheinen hyväntekeväisyyskohde – jopa satojen suomalaisten lahjoituskohteiden joukosta!
Halutessasi tuotamme myös tietoa kohderyhmäsi arvomaailmasta, mittaamme mielikuvaa ja kannustamme heitä jakamaan julkisia kiitoksia yrityksellesi somessa.
Miten yritys hyötyy palvelustamme?
Tunneside lisää liikevaihtoa
Jos yritys haluaa sitouttaa asiakkaansa, se onnistuu parhaiten vetoamalla heidän tunteisiinsa. Herättämällä asiakaskohtaamissa positiivisia tunteita, syntyy pitkäjänteistä asiakasuskollisuutta. Harwardin yliopiston tutkimuksen mukaan johdonmukainen tunteisiin vetoaminen voi tutkitusti parantaa yrityksen liikevaihtoa jopa 52 %.
Tule useammin valituksi
Paytraylin Verkkokaupan Trendit -tutkimuksen (2024) mukaan samasta hintaluokasta valitaan se tuote, jonka ostaminen tuntuu vastuullisemmalta. Koska vastuullisuus ohjaa ostopäätöksiä yhä enemmän, on yritysten osoitettava vastuullisuustyönsä viisaasti viestien.
Jätä positiivinen muistijälki
Asiakkaan tai työntekijän valitessa itselleen merkityksellisen hyväntekeväisyyskohteen syntyy pysyvä, positiivinen muistijälki. Emotionaalinen viesti vahvistaa brändiä ja vaikuttaa tunnetasolla kaupantekoa tukevasti.Tunteiden merkitys ostopäätökseen on suurimmillaan ostopolun alussa ja lopussa. jolloin Lahjoituskorttimmekin yleensä annetaan.
Dataa ja Hyväntekijä-merkki vastuullisuus-viestinnän tueksi
Tuottamamme raportin avulla näet, mitä kohteita asiakkaasi pitävät tärkeinä, ja ymmärrät heidän arvomaailmaansa. Saat sisältöä vastuullisuusviestintään ja ESG-raportointiin. Hyväntekijä-merkillä tuet vastuullisuusviestiäsi vuoden jokaisena päivänä.
Asiakkaan arvo
suhteessa tyytyväiseen asiakkaaseen
Tunne yhdistyy yrityksen brändiin
+52%
Erottuva brändi, ei tunnetta
+13%
Tyytyväinen asiakas, ei tunnetta
Perustaso
Tyytymätön asiakas
-11%
Lähde: Harward business review. The New Science of Customer Emotions
Lahjoituskortti – viisaampi valinta yrityslahjaksi
Hyvälaatuisille liikelahjoille on tilanteesta ja toimialasta riippuen edelleen paikkansa, mutta tavaralahjan laatuun ja käyttötarkoitukseen on syytä kiinnittää huomiota. Luonnon kantokyvyn ollessa äärirajoilla, on hyvä kysyä voisiko Lahjoituskortti osittain korvata perinteistä liikelahjaa? Antamalla asiakkaalle tai työntekijälle suomalaisille hyväntekeväisyyskohteille suunnatun Lahjoituskortin, saa lahjan saaja valita itse itselleen merkityksellisen hyväntekeväisyyskohteen.
Lahjoituskortti on asiakkaille, työntekijöille tai muille sidosryhmille annettava liikeahja, jonka avulla yritys rakentaa välittäviä kohtaamisia ja toteuttaa yhteiskuntavastuuta Suomessa.
Lahjoituskortin avulla sen vastaanottaja osallistuu valitsemaan henkilökohtaisesti merkityksellisen autettavan suomalaisen hyväntekeväisyyskohteen.
Lahjoituskortilla vaikutat positiivisesti tunteisiin, sitoutat sidosryhmääsi ja rakennat vastuullisen toimijan mielikuvaa. Luontokin kiittää hiilijalanjäljen vähentyessä.
Asiakkaat ovat pitäneet siitä, että saavat itse vaikuttaa, mihin lahjoitus kohdistuu. Suurin hyöty on selkeästi mielikuvan luominen yrityksemme vastuullisuudesta.
Marko Hietanen
Toimitusjohtaja
Auraclean Turku
Lahjoituskortti ja lisäpalvelut
Lahjoituskortti sisältää
Huomiota herättävän lahjoituskortin.
Lahjoituskorttiin painetaan haluamasi lahjoitussumma.
Lahjoituskorttiin painetaan yrityksesi logo.
Hyväntekijä -merkin ja viestintämateriaalia.
Valitse haluamasi lisäpalvelut
Yrityksesi ilmeen mukainen personoitu kortti.
Lahjoituksen lopuksi personoitu kiitos-sivu omalla viestillä ja logolla sekä julkisiin kiitoksiin kannustavat some-jako linkit.
Tietoa ja ymmärrystä kohderyhmäsi arvomaailmasta, ja mielikuvasta mm. markkinoinnin kohdentamista ja viestintää varten.
Palvelumaksu
Sisältää palvelun tuottamiseen, kehittämiseen ja veroihin liittyvät maksut.
Aloitusmaksu 149 € + 3,90 € / kappale,
toimituserät minimi 20 kpl.
14 € toimituskulut / erä.
Lisäpalvelut
Lisäpalvelut hinnoitellaan erikseen
**Palvelu voidaan integroida ja automatisoida osaksi kassajärjestelmää tai applikaatiota.Lahjoitukset haluamallasi summalla 100 %:sti rahankeräykseen.
Lahjoituskortti sisältää haluamasi summan / Lahjoituskortti.
Lahjoitus ja palvelumaksu ohjataan eri pankkitileille, jotta voimme varmistua, että lahjoitukset ohjautuvat lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen.
Lahjoituskortti on voimassa 12 kk tilauksesta. Mahdollisesti käyttämättömät Lahjoituskortit ohjautuvat eräpäivän jälkeen automaattisesti hyväntekeväisyyteen.
Tilaa LahjoituskorttejaTilaa Lahjoituskortteja tai jätä yhteydenottopyyntö
Tee tilaus verkossa tai jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella.
Näissä tilanteissa asiakkaamme käyttävät Lahjoituskortteja
ASIAKKAAT
Myynti
Markkinointi
Jälkimarkkinointi
Reklamaatiot
Asiakastilaisuudet
TYÖNTEKIJÄT
Työsuhde-etu
Palkitsemiset ja huomioinnit
Merkkipäivät
Vuosijuhlat
Joululahjat
Yrittäjien ylistämä palvelu
Tie ihmisten sydämiin käy yllätysten kautta. Auttamisesta arkea -palvelun Lahjoituskortit sopivat kaikille niille yrityksille ja yrittäjille, jotka haluavat erottua, jäädä mieleen ja nähdä hymyn asiakkaan tai työntekijän huulilla.
Kun haluat tuottaa erinomaisia asiakas- ja työntekijäkokemuksia, kokeile hyväntekeväisyyden voimaa. Anna asiakkaidemme kertoa, millaisia tapoja Auttamisesta arkea -Lahjoituskortit siihen tarjoavat.
Lahjoituskorttien vastaanottajien kokemuksia
Henrik
“Saanko minä itse todella päättää? No onpas fiksu lahja, kerrankin 🔥💪! Iso kiitos.”
“Jotenkin yksinkertaista ja kertakaikkisen kaunista. Täähän on yrityslahja next level ❤️.”
Saara
Väinö
“Tiedän jo mihin lahjoitan tämän eteenpäin edesmennyttä läheistäni kunnioittaen. Tämä tuntuu tärkeältä ja teitte kyllä hienon vaikutuksen, arvostan.”