Vercel Logo
pieni kasvi kuva

Hyödyt yritykselle

Yhdistä vastuullisuus- ja auttamistyö myyntiin, markkinointiin ja asiakassuhteiden hoitamiseen asiakasrajapinnassa.

pieni kasvi kuva

Vastuullisuus- ja auttamistyö on haastavaa yhdistää asiakassuhteiden hoitamiseen, myyntiin tai markkinointiin asiakasrajapinnassa. Lahjoittaminen edistää liiketoimintaa vain vähän tai ei juuri ollenkaan ja sen hyötyä on vaikea mitata. Haasteeksi koetaan myös se, että yrityksen arvot vastaavat asiakkaiden arvoja vain osittain. Suuri osa asiakkaista haluaisi tukea avustuskohteita, jotka poikkeavat yrityksen valinnoista.

Auttamisesta Arkea -palvelu muuttaa lahjoittamisen liiketoiminnan edistäjäksi, vahvistaa brändiä ja tuo uudenlaista kilpailuetua. Palvelun avulla tekemäsi kokonaislahjoitus pilkotaan haluamiisi osiin, lahjoitusseteleihin. Lahjoitussetelien avulla osallistat asiakkaasi valitsemaan avustuskohteet puolestasi. Osallistaminen on vaikuttava ja mieleenpainuva tapahtuma, joka jättää positiivisen muistijäljen.

Asiakassuhteiden vahvistaja

Uusasiakashankinnan tukena

Tee enemmän kauppoja, vahvista ostopäätöstä arjen myynnissä, kampanjoissa, tuotelanseerauksissa, messuilla ja juhlapäivinä. Hyödynnä myös b-to-b kaupankäynnissä.

Kanta-asiakkaat

Nykyisten asiakassuhteiden ylläpitäminen on halvempaa kuin uusien hankkiminen. Kuunteleminen ja osallistaminen sitouttaa asiakasta.

Reklamaatiot

Reklamaatiossa asiakkaasi haluaa äänensä kuuluviin. Muista aina kiittää häntä, sillä reklamaatiot auttavat kehittämään palveluasi. Hyvin hoidettu reklamaatio on parasta markkinointia ja lujittaa asiakassuhdetta.

”On mahtavaa, että vihdoinkin on tällainen väylä yrityksenä lähteä tekemään hyvää ruohonjuuritasolla. Suosittelemme lämpimästi.”
Eve Rusi

Oma Yrityspalvelut Oy

Yrityskuvan kehittäjä

Pysäyttävää ja erottuvaa markkinointia

Yhdistämällä haluamasi markkinointiviesti henkilökohtaisten ja positiivisten valintojen äärelle pysäytät asiakkaan. Haluamasi viesti menee tehokkaasti perille ja erottaudut kilpailijoista.

kuva osiolle pysäyttävää ja erottuvaa markkinointia

Vahvista brändimielikuvaa ja toteuta yritysvastuuta

Naisista 68 % ja miehistä 48 % pyrkii tekemään vastuullisen ja kestävän valinnan aina kun mahdollista (Influenssi ja Taloustutkimus 02/21, Lahjoittamiskysely). Brändisi mielikuva vastuullisena toimijana vahvistuu, kun annat asiakkaalle tai työntekijälle mahdollisuuden valita omien arvojen mukainen avustuskohde. Samalla toteutat kätevästi yritys- ja yhteiskuntavastuuta sekä ansaitset Auttamisesta Arkea -merkin viestintäsi tueksi.

kuva osiolle Vahvista brändimielikuvaa ja toteuta yritysvastuuta

Arvokasta dataa ja mielikuvamittaus

Toimitamme yksityiskohtaisen selvityksen ja ja ainutlaatuista tietoa asiakkaidesi pehmeistä arvoista, jota voit hyödyntää mm. kohderyhmien tunnistamisessa ja mainonnan kohdentamisessa. Samalla selvitämme millainen brändimielikuva asiakkaallesi muodostui lahjoittamisen seurauksena.

kuva osiolle Arvokasta dataa ja mielikuvamittaus

Brändisivu viestisi tueksi

Lahjoituskampanja rakennetaan tarpeidesi mukaan. Asiakkaasi saapuu ensin yrityksesi ilmeen mukaiselle brändisivulle, jossa on haluamasi viesti, kuva ja logo. Brändisivulta asiakas jatkaa avustuskohteen valintaan ja mielikuvamittaukseen.

kuva osiolle pysäyttävää ja erottuvaa markkinointia
Valitse kohde ja lahjoita undefined€